Followers

Rabu, 25 Mei 2011

keputusan ujian.....

ujian yang ita buat dulu...cite selanjutnya di:sini


semalam balik petang hubby yg biasa buka peti surat sambil tunggu lif...so ada lah surat....ita ingat bil2..dalam lif kalut dah dia buka..dah semalam beli sedikit keperluan dapur..siap letak kat lantai..coz nak buka surat....ita ckp surat apa?....rupa2 surat keputusan ujian ita...apa lagi ita geram ...ita  cakap...wah suka ati nya buka surat org...ita tak suka surat ita di buka..kalu tanya dulu tak pa..ne main buka aje.....sampai rumah tak sabar lah nak tahu...keputusanya 'UJIAN PROJEK THE MALAYSIAN C0H0RT"...bila tengok tu..sikit2 aje tahu dan faham bahasa sains2 ne.....so  tadi gi lah klinik jumpa doktor supaya menerang kan maklumat yg tertera....alhamdulilah...agak bagus lah,jantung,buah pinggang,gula,darah....semua doktor ckp ok..bila tang jumlah  klosterol tinggi..sepatutnya < 5.2 dan ita nya 5.7 agak tinggi..seperti biasa lah pekara yg sama doktor suruh turunkan berat badan..jaga permakanan dan senaman...agak puas hati lah keputusan kesihatan ita..dah tua2 kena lah prihatin kepada kesihatan kalu dah sakit duit yg banyak pun tak guna..bukan boleh beli kesihatan diri sendiri....mencegah lebih baik daripada merawati nya..so..kepada kekawan yg terbaca blog ita ne berumur 35th ke atas...(atau ada saudara mara,mak ayah boleh lah gi kat ..ukm,....percuma tak perlu bayar 1sen pun......kaum melayu kurang ita tengok kebanyakanya kaum cina..dia org pandai pemerikasaan free....sapa tak nak...luangkan masa ok...

Tiada ulasan: