Followers

Jumaat, 12 Ogos 2011

arisya sekarang 1tahun 2bulan...

ini anak dara ita dah setahun lebih...pandai melaram..tak sama mcm kak diana, makcik pengasuh selalu makeup kat arisya ne,pakai celak,maskara,
 pakai kat mata tu...mcm2 lagi...kuat merajuk ,dan cepat baran,tak suka org pegang-pegang dia,tak suka makan nasi,dia suka kemam,tak telan pun..dia simpan aje dalam mulut dia...letih kalu suap arisya makan,so sampai sekarang ita masih buat bubur nasi ,hantar rumah pengasuh hari-hari..ini dia sakit mulut ada putih2 dalam mulut..ada org panggil sagu mata ikan..langsung dia tak mahu makan...susu sahaja..antibiotik dah abis makan..nasib baik tak deman..setakat hari ini arisya belum penah demam.....sakit arisya Eczema aje lah...boleh nampak lagi..tapi sekarang agak kurang....alhamdulilah ubat HKL  ne bagus...gigi dah banyak ..cuma pelik ,gigi arisya langkau2 dia tumbuh...boleh cakap banyak benda,mama,bird,dah,bey2,yana, dan banyak lagi... suka buli abang aqil,suka mandi,1 hari tu kadang-kadan sampai 5 ke 6 kali dia mandi...suka mengemas..ada aje...lepas tu bagi kat mama dia..lepas tu cakap aceh(terima kasih)..dah pandai salam...kelakar salam mcm org tua ..2tangan...suka buat mata...tangan  mcm ingat2..(jari telunjuk dia)..suka cakap amboi....seronok nya lah arisya ne...kekadang melampau gak....mama sayang nur balqis arisya...              

ini mata dia makcik bubuh maskara...



ini tengok gigi dia..gigi geraham atas dan bawah dah keluar..

ini eczema dia masih nampak



4 ulasan:

Yumida berkata...

eeeee..comei nyer! ala ala hindustan..cantiknyer bulu mata..hidung mancung...

pollo sini la...

anitadiana berkata...

yumida..biasa2 aje..ikut papa dia kot...tapi kulit dia tak sihat kena ezcema...

el-janna berkata...

wah comelnyeeeeeeeeee

anitadiana berkata...

el...semua cakap comel..biasa lah bebudak..semua comel.....tang mata kot si arisya ne..agaknya lah...TQ el