Followers

Isnin, 22 Ogos 2011

hari terpaksa merajinkan diri sekeluarga...20/8/11

pada hari sabtu 20hb.cakap dengan hubby jom kemas rumah.coz nak raya dah kan....pepagi dah bangun kemas kan membasuh baju bertimbun.....so bermulalah mengemas tahap caban lah...walaupun rumah ita sengangan kera(kocik aje)..tapi mcm nak pengsan...berisin-beresin ..habuk..ita dan hubby memang ada masalah hidung..kalu beresin(sampai hari ne sakit hidung ne).....hubbynya lagi kasihan kalu beresin tak henti-henti..letih tengok dia...bersihkan habuk-habuk,sawang-sawang,baru vakum....basuh-basuh perhiasan..kain langsir basuh....semua lah..nama pun mengemas...yg kelakarnya perangai hubby kalu basuh tingkap...dia akan cabut semua  kaca tingkap dan basuh ke dalam bilik air...petang dah letih gila....nak masak lak...hubby cakap buat mee hoon aje lah..so buat mee hoon 2versi..pedas dan tak pedas,buat yong tau fou....(beli kat frozen).....dan hubby buat vadi(kacang dal...)dan air milo ais..nikmatnya....esok ada lagi benda nak buat....

Tiada ulasan: