Followers

Jumaat, 19 Ogos 2011

macam2 hal hari ne....19/11/11

tadi time rehad kuar dengan ida,gi kedai borong beli kulit popia.hubby suka makan popia simpul inti serunding ikan...lepas tu hp letak dalam blezer.tinggal dalam kereta(panas2 terik nak pakai ..gila ke apa)....lepas tu hubby call hp ita dan marah2.kata tak bawa hp...ita tengok ada mesej hubby hantar mak  dah teruk kat hospital,td dah tak sedarkan diri,pastu dah tak kenal orang...cuak gila lah ita..terus balik opis..dan call hubby...call macam marah kat ita aje..lepas tu terus letak hp...ita pun panas hati lah kan..org tanya baik2...lepas tu terus call hp mak mertua(mak mertua memang masuk hospital coz kencing manis..dan tapak kaki patah awal bulan puasa tu..dah tengok dah..)....tanya kenapa..rupanya ...masa nak dengar ceramah...dia pengsan..dan di hantar balik kat wad..yg muskil kenapa hubby cakap tak kenal org..ita call dia kenal aje..mungkin masa dia nak sedar tu dia mamai2 ke...buat terkejut org aje..hubby ne kalu mengelabah melantun-lantun..memang lah mak dia..tapi pastikan lah dulu..ne percaya sangat kat adik dia yg kuat mengelabah tu...tak kalut dah nak balik...minggu depan dah tentu nak balik rumah mertua..coz raya tahun ne rumah mertua ku...geram betul dengan adik ipar ne..dulu pun dia buat dah..cakap mak masuk icu..ingat tak sedar diri ke apa..rupanya...elok aje..cuma kena cuci buah pinggang pakai air berbeg-beg.kita org dari pada k.l ne mcm org gila..sampai2 boleh gelak-gelak..sembang2...hangin satu badan..

8 ulasan:

Umedia Network berkata...

Ujian dari ALLAH. :)

anitadiana berkata...

memang dugaan betul lah ...buat jantung kak ita tercabut...walhal pengsan aje...tak ada apa2... pun ....tidak boleh kuar dah hari ne..tapi dah pengsan doktor tahan lagi..mak mertua ne susah nak makan..berat pun 38kg aje...so mcm ne..

Cik Anita berkata...

lah..
macam tu jadinya..
harapnya memang tak ada apalah tu. InsyaAllah. Hubby akak tu mungkin terkejut tu jadik kalut mcam tu.. Mak dia, risau tu lebih..hehe..

Mommy Fara berkata...

K.Ita, sbr ye?

niesh™ berkata...

relaks k. jgn gelabah2 cakap dgn hubby kak ita :)

anitadiana berkata...

nita memang mak dia tapi kalut tu lain macam aje....kalu kak ita tak call...dia kalut nak balik kg lah...alhamdulilah sabtu dah kuar hospital seremban...

anitadiana berkata...

fara kak ita boleh relex lagi..kak ita ne jenis reda...percaya pada kententuaan allah..terbalik lak dengan hubby...

anitadiana berkata...

niesh..nanti akak ckp dengan hubby...teruk sangat mengelabah nya...