cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 9 September 2011

hari 2 tanpa pempes~alhamdulilah~

ne anak ke 2 ita ..nama dia AQIL DARWISY..umur baru 3tahun..bulan 8 ari tu...tapi badan gendut ya...nak cite sikit sebenarnya dah 3 hari belah malam tak pakaikan aqil pempes...sebelum ne siang hari memang tak pakai pempes,belah malam saja..ne rasanya dah tak payah pakai lagi kot..coz cuba 3 hari ne dah ok.....memalam sebelum  dia masuk tido..bagi dia kencing dulu...bila ita bangun pagi ita rasa dulu seluar dia..tak basah..terus kejut aqil gi bilik air....aqil senang nak kejutkan...alhamdulilah jimat sikit mama....cuma satu aje aqil ne bila buang air besar dia tak mahu cuci sendiri..aqil pengeli..mcm ne nak ajar.....nanti nak gi sekolah susah lah kang...

4 ulasan:

Cik Anita berkata...

ouh.

3 tahun dah tak pakai pempes then tak kencing malam. kira ok sangat la tu. adik Nita darjah satu pun kencing lagi sekarang ni..ishk

anitadiana berkata...

nita..kena gak ajar coz..aqil gendut sanggat...pempes bebudak..tinggal nyawa2 ikan aje..tak muat...tak kan nak pakaikan pempes org tua lak kan...setakat ne masih ok lagi..

nora rashid berkata...

anak saya mlm msaih pakai...x sanggup nk pikul toto kene kencing huu

anitadiana berkata...

nora kak ita cuba masa hari raya tu..kat rumah mertua...ok lah tak kencing ..coz pepagi dah bangun paling lewat kul 7 lah..kalu lebih dari tu mesti basah gak...sekarang keja kul kul 7 dah bangun...aqil bagun terus masuk bilik air..ok lah...tak kencing...