Followers

Jumaat, 9 September 2011

siaran besday tertunda 9/9/11~geng D"Boom.~

tadi pada time rehat..geng D"Boom...meraikan besday yg dah lepas untuk ita ,ida dan zila..besday kita org masa bulan puasa.. ita nya besday pada 26/8/...so ikut rancangan nak makan JM Beraini...tutup lah pulak tengah buat ubahsuai..so yg terterdekat KFC lah...jadi gi lah ke KFC...kekawan tak cukup ..lin,fizoh dan shah...kurang 3 org..tak berapa nak meriah lah...tapi tetap happy ya..terima kasih semua kekawan...kek ni tempah dengan sapa lagi pn.siti lah is3 (en.nazrul)..sedap berbaloi-baloi...

ini lah muka -muka besday tertundanya...he..he..semua bulat-bulat...

ini mak buyung suka bergambar...

ini anis tukang potong kek sambil mak buyung ke2 tengok....he..he

zila tak sabar nak makan kek...jng marah ya..



pandai tak dia org potong dapat kat ita..tu lah nama ita..anita....

ini adik gee..bagi pihak geng D"Boom..bagi kad dan hadiah .

masing2 dapat 

comel lah kad ne MQA nya kad warna merah ..ikut tema kita org...

ini lah kain ela..cantik boleh buat baju....hijau..lagi..


seronok kita org..he...he



kek habis dah..he..he..setakat ini saja.....

7 ulasan:

Cik Anita berkata...

kek habis?? bape kg kek tu kak Nita? ke apa eh? banyak tanye pulak..hehe

tema merah memang best. kek pun ada merah2..

hepi belated bufday kak Ita! :)

Uncle Lee berkata...

Hi Anita, many happy returns of the day.
A birthday is just another 365 day trip around the sun. Enjoy the trip. Happy birthday.

I enjoyed looking thru the pics here....beautiful friends you have.
Enjoy the weekend and keep a song in your heart.
Lee.

anitadiana berkata...

kek tu kawan opis nya is3 ..buat memang sedap dan murah...1kg rm 40..kita org selalu tempah..besday anak akak semua tempah kat dia kecuali aqil ari tu beli dah siap kat king..sedap lagi kawan kak ita nya kek..kalu nak oder buka FB dia siti nor..dia cikgu duk kat shah alam...

danisnia berkata...

suker2...meriah ngan wanernye N org2 nyer skali kan2......

anitadiana berkata...

nanti kak ita suruh kak ida masukan kat Fb ya gee...cantik lah kan warna merah...

PinKy MoMMa berkata...

wah ni geng merah dboom ni hehe :)
meriahnyer suka!

psst kak ita..mak kite org chohong jasing :) dekat ke ngan nyalas?

anitadiana berkata...

dekat gak lah tu..kalu nak ke pekan kena gi jasin gak..tak sangka org melaka gak..he..he..seronok...