Followers

Khamis, 29 September 2011

lori milo

semalam petang lori milo ini di hantar kat opis,ita guna alamat opis kat rumah tak ada org nak sing...seronok lah ..ingat nak tebus semua..tapi pihak milo antar surat stok dah abis..ingat bagi aqil lah dia kat suka car...bawa balik tak sabar lah...buka2-rupa2nya untuk perhiasan aje..abis di skrunya..supaya tak bergerak..aqil geram aje....tak boleh nak main..ita ckp simpan lah..lori tu dah kena kunci...lori ni besi lah..barang baik ok lah kan..kasihan kat aqil...






ini lah rupanya lori tu...dia skru siap2....

11 ulasan:

Rozita berkata...

yg ni bape cm punya ni kak ita?

KiMiE berkata...

bestla siap ada koleksi..salam singgah kembali..keep in touch~

Cik Anita berkata...

ouh kecik je lorinya, ingatkan besar betul2.. hehe

fiza berkata...

Comel lori milo tu ☺

♥ norlida ramli ♥ berkata...

alololo..kiutnya lori tu..hehe

chubby aqil but look cute!lol..=p

Mommy Fara berkata...

Ala...cian Aqil. Sbr ye syg? T ade le rezeki dpt car yg bsr2!

anitadiana berkata...

rozita dan nita ne yg kecil kak ingat dalam 8cm kot...tak ada lah besar mana...kak ita ingat besar lah..he..he

anitadiana berkata...

kimei..memang untuk hiasan aje lah kot..kalu nak buka pun boleh kot..dia tanam kat tapak dia ..banyak skru...

anitadiana berkata...

fara..memang kasihan kat aqil..keta dia memang banyak pun..tapi yg baru dia mesti suka..tapi tak boleh nak main...tapi aqil budak yg baik dengar kata aje..suruh simpan ..aqil ckp ne aqilnya...

Aida78 berkata...

bagi makcik satu nakkkk jugakk...

syiela berkata...

ingatkan boleh main.... hiasan je rupanya... takpa nanti beli yang baru tuk aqil :)