Followers

Khamis, 29 September 2011

masakan semalam 28/9/11

ikan tengiri masak taucu

paru goreng bersambal

nasi goreng biasa-biasa(untuk sarapan +kak diana bawa bekal ke sekolah)

paru goreng berjintan

sotong goreng berkicap

sayur goreng sengkuang bersama udang(manis sesanggat)

 ini aje masak semalam banyak sikit coz mak mertua dan adik ipar ada kat rumah

6 ulasan:

Mommy Fara berkata...

Paling best sy tgk lauk tenggiri taucu tu. Pehh! Terliur kak!

anitadiana berkata...

dah lama tak masak taucu..teringgin fara...

Azura berkata...

wahhh ada paru lg.. sedapnye... duk hostel susah nk dpt mcm ni :'( wuuuwuuu

anitadiana berkata...

zura tu yg last dah abiskan dalam peti ais....jenuh nak abiskan ..kalu beli kat pasar tu yg letih..nak beli sikit2 tak boleh..nasib baik mak mertua dan adik ipar ada kat rumah jalan sikit..

Cik Anita berkata...

sedapnyaaa paru tu!

dah la tengah lapar ni. hehe.

teringin lah rasa kak Ita masak! mesti sedap kan.. nom nom

anitadiana berkata...

biasa2 aje nita..kalu sedap tak lah keja kuli..buka restoren lah jawapnya...