cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 20 September 2011

masakan hari ini 20/9/11~malas nya menu~

di sebabkan semalam kemaskan barang basah yg dibeli di NSK terus simpan tempat beku..dan ita lupa nak kuarkan..so pagi ne masak yg tak beku lah ......
                                                                                   telor masak kicap



sayur petola campur soun dan tahu ikan...

sambal ikan bilis petai

in aje masak pagi tadi...

mee goreng kak diana bawa sekolah..ari ne...

8 ulasan:

Rozita berkata...

malas2 pun banyak menu tu... sy kalau malas satu pun xde.. hehe..

anitadiana berkata...

ita tak pa ..berkecuali....kak ita kena gak masak anak balik sekolah nak makan..sebelum gi rumah pengasuh...

Cik Anita berkata...

haaa??

akak kata menu malas! ini bukan mals kak.. ini rajin lah~ ishk

kalau malas satu menu aje..

PinKy MoMMa berkata...

aiyoyo menu malas terangkat camner ni? petai tu sngattttt menggoda jiwaku ini kak ita oiiii..sepiring boleh huhu ;p

anitadiana berkata...

nita malas lah tu..dah malas nak kuarkan lauk dalam peti ais tu..he

anitadiana berkata...

pinky momma...petai tu ambil kat rumah mak mertua ari tu..tu pun ada lagi 4 papan dalam peti ais tu...tak tahu nak masak apa lak..

Bicikut berkata...

menu bawah skali tu leh gemukkan badan,hehe

Kak Long berkata...

sedapnye menu kak ita (^_^)