Followers

Khamis, 15 September 2011

penangan open house MQA

nak cite sikit ne..gara-gara jamuan hari raya MQA,ita dan ramai kekawan opis semua sakit perut dan berulang alik ke En.tan...adoi sakit tol lah..ne dah hari 2..tak baik-baik lagi...ramai gak lah yg mc semalam dan ada gak yg keja tapi kuar masuk aje lah...tengok FB ..baru tahu ramai yg sakit gara-gara makan open house MQA...so nak buat mcm ne...sabau aje lah...

6 ulasan:

ainhany berkata...

salam simpati ita,

tu la pulun makan terlupa baca doa tuuu....:) kalau sedap lagi tatau laaa..apa lak jadinya

tapi x biar lara berterusan... rawat ye..Muga anak2 tak merasai kesakitan di tanggung..selamat bercuti..ucap uk esok dan selamat berhujung minggu..

Mommy Fara berkata...

Seramnye dgr kak! Smpi MC2!

anitadiana berkata...

ainhany..bukan makan banyak pun..sekadar mengalas petut..makanan tak sedap...sakit sampai sekarang ne...

selamat bercuti gak ..kak ita nak balik kg hubby di PD lepas balik keja karang....mak mertua masuk hospital seremban..kencing manis dan sesak nafas...

anitadiana berkata...

ya fara..ne 1st time kot kejadian mcm ne kat opis..kalu nak kata kak ita aje yg kena..dalam FB mejoreti kena ..yg makan nasi dagang dan nasi kerabu...

mama3A's berkata...

org pun kena cherry berry gak... smpi cramp perut. huhu....

tiefazatie berkata...

salam sis..
sis..sori..ayah pergi tue wat lawatan keje..tkt xsempat lak nie..lagipun tkt nk ckp kat ayah nie..kalu ifa yg gi ifa ok je..tp nie ayah..hee..bukan ifa..