cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 6 September 2011

raya ke 5(3/9/11)~ mandi-manda di laman 3 budaya

hari raya kat melaka sanggatttt...sangattttt...panas....ajak hubby gi mandi air terjun kat gunung ledang...pergi2...air terjun tak ada air..kering....so gi lah kat sini.....kasihan dah janji dengan anak2...mandi sampai tak ingat dunia...layan aje lah pic family ita dan ida..ajak mak dan paksu tak mau gi....






















4 ulasan:

Cik Anita berkata...

raya2 pun sempat lagi ye g mandi manda..hehe.

anitadiana berkata...

panas sangat kat kg....kasihan kat anak2...ne ari sabtu tak silap...niat nak mandi air terjun...kering pulak...jadi berlumut aje kat batu2 air terjun...

Mommy Fara berkata...

Kat Melaka panas eh kak? Sy raya kat KL. KL pun panas tp disebabkan kat umah je...tak terasa. Bile blk BP, rase gak panas tu. Bile blk N9 lak...ujan je. Lega sket....

anitadiana berkata...

betul tu fara..panas sangat siap suruh mak ..bila2 suruh pasang ekon..kat air terjun asahan dekat gunung ledang boleh kering...kat pd ujan gak masa kat ita balik tu..sejuk aje kat pd....