cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 13 Oktober 2011

cenderahati daripada bos besar punya....

semalam 12/10/11 kawan hantar benda ne kat ita,dia cakap bos kasi,bos besar2 semua duduk tingkat 13B,ita tingkat 8,kawan cakap pilih warna apa ?....ada 2 aje sebenarnya..biru dan hitam...so ita ambil warna hitam, ..  beg kecil..tempat letak duit siling (sebenarnya)..daripada mana tak tahu(bos selalu ke luar negara)...seronok sebenarnya bila bos ingat kat kita yg kuli-kuli kat bawah ne..mungkin org rasa biasa-biasa aje,tapi bagi ita hati rasa berbungga-bunga(megar setaman)..lama dah tak bercerita atau bertegur dengan bos ne... bos terlalu sebuk...TQ bos...

13 ulasan:

PinKy MoMMa berkata...

rasa dihargai kan kak..tak kisah lar berapa nilai hadiah tu tapi ingatan dia pada kita yang tinggi sebenarnya ;)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntikla sis..

~aSFaLiZa~ berkata...

wah best la dpt hadiah. cantikk

yusuflaili berkata...

salam;
tak kisah murah ke mahal ke yang penting bos selalu ingat org bawahannya.

anitadiana berkata...

betul pinky ..terkejut gak lah...tapi happy..he..he

anitadiana berkata...

yui..memang cantik...ada simpan kat opis..sayang...

anitadiana berkata...

aspaliza,...kak ita sula...suka...

anitadiana berkata...

yusuflaili...kak ita setuju tu...lagi kerap lagi bagus he..he

Cik Anita berkata...

Untung lah dapat bos yg ingat anak buah..Kalau Nita jarang lah, sbb bos tak keluar jauh2...hehe

Zana Adieyza berkata...

mmg seronok bila ada yg ingat kat kita & hadiahkans esuatu utk kita kan.. syok!

anitadiana berkata...

bos 2 kat sini biasa memang bagi nya..ne..bos yg besarnya lah..jarang bagi...

Fara berkata...

Nak jgk 1!

Golden Rose berkata...

cantikla beg...sha pun ada dpt cenderahti beg dr india..dah draftkan tapi blum publish je...huhuhu