Followers

Isnin, 31 Oktober 2011

layannnnnnnnnn.......aje....

ne pic bawa anak -anak dan ida jejalan kat kat dataran merdeka..ada pesta buku kanak-kanak..tapi tak gi kang mahu semua nak...lagi pun dah nak tutup dah petang...sebenar nak tunjuk seluar arisya ada ekor ..ita rasa cute dan comel sesanggat..bukan nya ada maksud apa..beli kat kawan opis jual..ramai yg beli..tapi hubby marah ..beli mcm tu..ita ckp tak payah pikir mcm tu...bila arisya jalan ..semua org suka..







6 ulasan:

Fara berkata...

A`ahlah kak. Comel sgt! Hiks!

Klu kita positif, benda tak akan jdk ape2 pun. Kan kak?

PinKy MoMMa berkata...

alor skadar suka suka jer..bukan memaksudkan apa apa pun kan :)

kanak kanak kan sinonim dengan kecomelan mereka..

Aida78 berkata...

KNP X AMBIK PIX EKORNYA...CUTE EHHH

anitadiana berkata...

fara betul.tu tapi hubby tu marah betul..ckap mcm 2..

anitadiana berkata...

pinky momma..memang comel sesanggat suka2..nasib baik beli 1 aje..

anitadiana berkata...

makcik tak nampak ekornya..arisya bukan reti duk diam2 bila nak ambil pic...lari2 susah lah tu..