Followers

Isnin, 31 Oktober 2011

masakan semalam 30/10/11


pagi untuk sarapan buat nasi goreng aje...

ini menu tengahari mee kari tapi tak cukup bahan...

6 ulasan:

Cik Anita berkata...

mee kari tu apa yng x cukup bahan kak? sayur eh?

Fara berkata...

Ape yg tak ckp tu? Mi akak tu mcm mi laksa je sy tgk.

PinKy MoMMa berkata...

kak apa yang tak cukup tu? mcm dah sempurna jer..kalau saya dah ok dah ni ;)

tak de masalah hehehe..

anitadiana berkata...

cik anita..banyak bahanya yg tak cukup..tahu timbul tu..fishcake..sawi...

anitadiana berkata...

fara..mee kari..tapi tak ada daun kari..rempah kari aje..he..he..mcm laksa ya...janji boleh makan..he..hemungkin taruk timun kot..lebih buat tahu sumbat ada lagi tu..

anitadiana berkata...

pinky momma..byk tak cukup...tapi boleh lah makan..kak ita suka letak tahu timbul tu..nama dia apa entah...