Followers

Jumaat, 14 Oktober 2011

masakan hari ini 14/10/11

tomyam ayam (putih)

sambal kerang

ikan tongkol goreng

ini aje masak hari ini...

10 ulasan:

Fara berkata...

Sedapnya lauk kak. Rajin gak akak mengopek kerang ni. Hiks~ Ikan tongkol goreng adalah kegemaran sy!

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ikan tongkol sedap!

Cik Anita berkata...

macma mana masak tomyam tu, dia jadik putih melepak?? Nita tak pandai buat tomyam putihh

deno berkata...

wah!! deno paling suka tomyam! nyum3! :)

yusuflaili berkata...

Salam;
alhamdulillah..murah rezeki.!!

anitadiana berkata...

fara dan yui..kak ita pun buntu nak masak apa..kak ita senang aje..sambal hari2 pun ok..tapi kasihan yg kat rumah tu..kak ita kena ada sambal baru selera nak makan..he..he..tengok badan lah kan..

anitadiana berkata...

nita dan deno kak ita suka gak tomyam...nita kak ita rasa mcm ada resepi tomyam kat bloh kak ita nanti kak ita buat link dia ya..ne rsepi kak ita belajar masa kerja kat restoren thailand dulu..

anitadiana berkata...

yusuflaili...alhamdulilah ini aje rezeki hari ini..amin...

Kak Long berkata...

sedapnye menu..kak long suka ikan tongkol goreng cicah sambal kicap..sedap..kerang kak long x mkn

Golden Rose berkata...

nyum nyum simple tapi nampak sedap