Followers

Selasa, 29 November 2011

aktiviti sepanjang hari Ahad 27/11/11

Pagi~tunggu hubby dan paksu balik(siang ikan ,bakar ikan dan masak...paksu dengan hubby tido lah)
Tengahari~ makan tengahhari ,lauk sempoi-sempoi aje(ita masak  sup sayur campur , sambal sotong,mak bakar ikan,)
petang~mak minta hubby kupas durian nak buat wajik pulut durian..sambil makan durian,,anak-anak nak ajak gi air terjun kolam Asahan ..lepas makan terus gi mandi sejukan badan..kul 6.30 baru balik rumah..
malam~semua dah letih..tengok bola... Malaysia kalah 3-2 dengan Bahrin....Gerammmmmmmmmmm

pada malam 26/11/11..hubby dan paksu(hanif-adik ita yg last) .pada pukul 10mlm..gi ke kelong,tido kat sana memancing,hasilnya malu nak tunjuk,kocik-kocik aje ikan nya...ita ckp dengan hubby nasib baik FREE...pak su bawa...

 
                                                                          yg pakai topi dan bercermin mata ne adik ita...
ini lah kelong..buruk sanggat rupanya

ini lauk makan tengahari,sayur campur rebus air,ikan bakar(termasuk lah ikan yg dia org tangkap ikan pari dan duri,sambal sotong,kuah kicap dan

ini cencalok yg hubby buat.asam limau tak ada..dia belasah aje tomato...sedap gak lah,...




 ini aktiviti makan durian sampai tak nak makan dah...sebelum bawa anak-anak gi ke air terjun sejukan badan...


                                                               ini aqil gendut yg hantu durian ....



ini pic kat air terjun kolam Asahan belah petang...dekat juga lah dengan rumah ita...

6 ulasan:

Fara berkata...

Ikan segar bt bakar, sedapnya! Kilat2 g badan ikan tu kan kak? Klu makan, manis je...

anitadiana berkata...

malu nak tunjuk fara kocik2 ikan nya..mcm tak berbaloi aje...ada..yg goreng ada yg bakar...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

beshnya dpt durian..

shapit xnk bw pon dari batu kurau..geram je!

anitadiana berkata...

susah lah tu yui....shapix nak bawa berbau lak kang...kak ita bawa balik masuk dalam bekas....tu pun dah abis kak diana bg kekawan dtg rumah makan semalam..ada sikit kak ita buat serawa durian makan kat opis...

Aida78 berkata...

makan sampai muntah lah maklang...

anitadiana berkata...

bukan sampai muntah..sampai pening tak ilang2 ne...dah mkn ubat pun tak ilang gak...