cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 9 November 2011

WordLess WednesdaY~Arisya D"opis mama~






13 ulasan:

m.a.u.i berkata...

amboi2 arisya..bukan main comey lg dengan tocang rambut dia lg..kecik2 dah kena g kije erk..hehe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cmne leh kesitu/hehe..comel dia..

Fara berkata...

montot die cute la kak ita!

Kak Ita, sy rindu sgt dgn entri lauk-pauk Kak Ita!

ninazahar berkata...

tomeynyer... arisya tolong mama wat keje opis ek

mama fieda berkata...

ala tomey2...

nak tanya anita anak 3 kan..sama la kita..umur agak2 sebaya tak kita ni..saya ni umo 34...kalau sama geng la kita..

izan mama mia berkata...

hehehe...amboi..cantik seluar Arisya...hehe.....>eh..nk tanya soalan cam mama fieda kat atas tu bleh?..kot2 kita sebaya...heheh..:)..33

Ros berkata...

salam anita,

Anak sapa ni ha......kiutnya....

ILA HonEyBuNNy berkata...

comeiiinya...;-)

anitadiana berkata...

maui dan yui hubby kak ita datang bawa anak kul4 lebih..tunggu kak ita abis keja terus nak balik kg melaka ari tu..nad(kawan opis ambil pic ne...

anitadiana berkata...

fara motot dia kecil aje..tapi cute kan ada ekor tu nak2 pakai pempes..terkedek2...

masakan..buat nasi goreng yg sempoi2 tu yg tak masuk tu...

anitadiana berkata...

mama fiedah dan izan kak ita dah 37..blog kak ita tajuk dia duniaanita74..tu tahun kak ita lah tu 1974..dah tua dah...

Yatt S. berkata...

comelnya dia. mesti ramai yang melayan.

Cik Anita berkata...

si comelllllll!!! geram je tengok.