cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 10 November 2011

bengang ne...

kenapa blog ita ne..........dah banyak kali cuba up-load pic semua tak boleh..gerammmmmmmmmm nya...dah banyak kali dah buat..kenapa ya....daripada time rehat tadi...dah tak syok nak berblog ne...hei bengong dan bengang  dah ne...

6 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

akk pic..sy dah lama dashboard wat hal!

Fara berkata...

Mmg pun kak! Sy pun mcm tu. Nak post pic pun pyh. Redha jelah!

-fieda- berkata...

blog dan semakin bengong kan..saya punya dashboard memanjang jer zero..

anitadiana berkata...

betul lah kak ita baru nak letak pic masakan dan korban hari tu tak boleh2..tension gak..tengah bersemangat api dah terbantut...geram betul lah tu...

Dalila Hamid berkata...

dela pun sama kadang2 dh siap enty... pastu bila nk buka balik kosong... sedih la dh tulis pnjang2 hilang pulak..

ANA FARHA berkata...

sabor jer kak ita.. kene usaha lelebih sket..
try bukak guna ie.. klu tak bule, try mozilla pulak..