cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 30 November 2011

masakan semalam ~29/11/11~

ini buah mangga mak ambil kat kg...

ini hasilnya untuk di bawa kat opis..sama2 merasa..nak bawa banyak2..geng opis ramai..manis buahnya...dulu penah bawa agak muda..tapi tak masam ..dia lemak aje..satu kat hubbynya nak bawa kat bank islam..satu lagi bawa kat opis ita.

ini masak kerang sambal

ini semua leher ayam...hubby suruh goreng..dia suka

ini sayur goreng,kobis,kobis bunga dan kacang panjang di goreng bersama sotong..

ini aje lauk semalam sempoi-sempoi aje...

17 ulasan:

NURULHANIF berkata...

sedapnya buah mempelam..:)

Marina berkata...

semalam marina makan kat kedai je...hehe...

Fara berkata...

Sedapnya lauk akak. Hiks!

Sy teringat kmpg lama saya kat Perlis. Byk tanam pokok mangga. Puas makan!

Aida78 berkata...

betuah lah budak opis makan mangga dah siap kopek...

aizamia3 berkata...

memang bertuah pun.. hikhikhik..
tadi dapat lagi 2 biji.. ;)

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
dah oklah masakan tu..mana nak cari lagi,tengok je dah terliur.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mangga..sedapnya!!

munna berkata...

SEDAPNYA MANGGA KECIK TU....

anitadiana berkata...

kekawan mangga ne kat kg....banyak ada 3pokok..buah dah berguni bawa balik..bagi2 kat jejiran...kat opis kopek lah...nak bagi 1 sebijik sikit sanggat..so kopek cpt laku..he..he

m.a.u.i berkata...

buah mangga tu menggegar jiwa la kak ita..hahaha

anitadiana berkata...

dah masak dan manis..tak lah mengegar jiwa sanggat maui...kalu muda baru mengegar dunia...

Asmara berkata...

hi kak ita, sedap2 lauknya. mangga tu buat terliur pulak. :p

kasihredha berkata...

kunjungan balas
akak dah followww
mangga tu membuat ku tergoda :))

fieda berkata...

KAK ITA..BESTNYER PELAM TU..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Bnayaknya buah pelammmmmmm.atie pon hantu pelam gak!..happynya kawan2 dpt kawan spt ita yg baikhati...

Miss Xyz berkata...

sye x prnh rse leher goreng.. sedapkah? hehe

PUANSTOBERI berkata...

Kak..the mangga is so napak sedap,. hahahaha... *broken abis*