cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 25 November 2011

pagi hari yg kelakar...

nak cite sikit..pagi tadi aqil seperti biasa akan mandi dulu sebelum gi rumah pengasuh,rutin pagi hari kekonon...bila nak lap badan seperti biasa gak akan peluk mama dia ne..sambil cakap sayang mama dan peluk dan cium..itu pun rutin pagi aqil...yang kelakar ne...semalam gi beli barang kat tesco lepas balik keja..beli kan seluar dalam kat aqil..memandangkan dia dah lama tak pakai pempes..so nak start kan pakai seluar dalam...so pagi tadi 1st pakai...dia cakap" mama aqil nak pakai stokin..mcm nak pengsan ita gelak...ita cakap pakai stokin kat kaki..ne nama dia seluar dalam atau sepender..sampai rumah pengasuh pun dia cakap mcm tu...pengasuh pun gelak...setelah ita terangkan...aqil..aqil...

9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

budak2 lagi kan kak..

[PCL] berkata...

salam singgah...gelagat riang anak buat kita sentiasa tersenyum, pengubat segala duka...

m.a.u.i berkata...

heehehe..klako la aqil..

anitadiana berkata...

kak ita pun tergelak bila ingat...

Fara berkata...

Hehehehehe...

Aqil, Aqil...comel la awak nie!

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
alah..stokin juga la tu.bebudak memang cam tu ingat satu je dlm otak diorang..

anitadiana berkata...

yusuflaili...mugkin betul kot..kak ita ckp..dia ingat stokin gak..

fieda berkata...

kelakor btul la....umur dia brp kak ita..??

anitadiana berkata...

3 tahun fieda...