cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 9 Disember 2011

balik kampung hubby pulak...hari ne sampai isnin....

memandangkan hari isnin cuti,sempena hari keputeraan sultan selangor,maka selangor cuti, kepada negeri-negeri lain selamat berkerja lah ya...so hubby ajak balik kampung hubby lah PD,so kira saya yang menurut perintah lah..ikut aje lah....dulu dah balik kg ita melaka,so... ne kenalah balik PD,nak bawa anak-anak gi mana lah ne..selain laut...sesiapa ada cadangan....nak tengok burung unta,bulu pun dah tak ada,tak tahu nak bawa mana..selalu memancing dan mandi laut aje lah...kan PD...

5 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

seronoknya balik kpg..

Juliet_iRa~" berkata...

selamat blk kg kak...

:)

ira pon ad kat kg melaka ni..eh akk org melaka jg?ira blk kg belah mak..heeee...tp ayah pon org melaka gak..;p

anitadiana berkata...

ika..seronok kurang sikit coz..rumah mak mertua ..he..he

anitadiana berkata...

ira kak ita org melaka ..ika kat ne....kak ita kat jasin....rumah mak kak ita lah..tapi ni balik rumah mak mertua kat PD...

Miss Nadya berkata...

bestnye dapat balik kampung..:)

p/s :: nanti nad update cepat2 gambar maya..:)