Followers

Selasa, 13 Disember 2011

mandi laut lah batu 4 PD~10/12/11~

kalau dah balik PD,kena lah mandi laut,tapi jarang lah..si arisya ne geli pijak pasir...menanggis dia..si aqil pulak takut air...siap minta tolong..siap cakap lambatnya nak balik rumah nenek..sambil menanggis...dia ckp kolam ne besar sanggat..air dia banyak..tergelak kita orang,hari ahad hubby gi memancing pulak ,ita tak pergi duk rumah bersama mak mertua dengan aqil dan arisya..yg lain semua gi...


                                                  cari mcm lala..tapi kecil2..remis ke apa entah namanya..
                                                 
                                   arisya yg menanggis bila duduk atas pasir,bila dalam air suka sesanggat..

                                                 papa yg poyo.....
                                                kak yana yg memang suka gi laut.
                                         paras ne aje lah aqil gendut berani..yg lain duk main pasir aje...


9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

syioknya p pntai..

izan mama mia berkata...

bestnya mandi laut.......dh agak dah..kak ita blk pd tak sah kan kalau tak mandi laut....heheheh :)

anitadiana berkata...

yui..kak ita kurang sikit mandi pantai ne..suka mandi air terjun lagi...

anitadiana berkata...

izan ..biasa kalu ke laut papanya aje..pergi cari pum-pum(umpan ikan) memancing atau pasang bento(tangkap ketam)...ita jarang ikut tak minat..biasa aqil dan arisya tak ikut..ne baru bawa ke laut...tu mcm jakun sikit...

Eye_nee berkata...

Sama lah kita sis..akk kurang suka mandi laut...melekit...tapi kalau dah piknik di laut....akk berkubang jugak.....

Fara berkata...

Ala, comel betul si Aqil. Kolam besar, takut eh? Hehehehehe!

Arisya mmg notty. Pasir geli tp masuk laut, suke eh? Hiks~

anitadiana berkata...

eye..kk ita pun sama gak..tapi masuk juga selepas dipaksa hubby..kira paksa dan rela..he..he

anitadiana berkata...

fara..aqil ne semua dia takut..mcm nak pegsan di peluk papanya..siap jerit-jerit minta tolong...

si arisya tak nak kuar...bila tetak lat pasir..ak mau dia...

PUANSTOBERI berkata...

Besnya mandi laut..lama gak tak gi laut. Eh. Thn ni langsung takde gi laut rupanya.. hurmm.. tkpe, bln 1 ni ada.. tak lama je lagi. HIkss