cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 9 Disember 2011

" Jangan Tengok Camera By GENG fiQ'Ra "





aktiviti ke 2 ni, agak senang.. sebab hanya letakkan gambar korang.. mudah kan?
jom tengok :)


2) letakkan blogger card korang dalam entry..



ini pic dapat kain  pasang bersama geng D"Boom masa besday bersama aida ,dan zila di KFC PJ.

13 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sonok sgt dpt tu smpai xpndgkan..hikhik..

CintaZulaikha berkata...

wahhhh, hahhahha..tak tau nak kata apa..kain pasang tuh nampak cantekk..keke

CekbOlat-bOlat berkata...

mak jemah beli kain kat den kapet -_-

Qyla berkata...

Amboi muke happy je dpt present . heheh .

jempot singgah ke blog sy .

sweet-smiles-sharing.blogspot.com/2011/12/jangan-tengok-camera-by-geng-fiqra.html

Cik Anita berkata...

Ni satu geng dengan Yui ni..rajin buat2 camni.. hehehehe.

Zana berkata...

Datang dari geng kaka fiQ'Ra :)) Semoga berjaya .

anamizu berkata...

hai kak.. wahhhh sonok dpt hadiah smpai x tgk camera ey?? hehe






geng fiqra,
cik ana

anitadiana berkata...

melawat geng...buat apa kat tengah panas tu..sambil jeling-jeling..he..he..semoga berjaya...

Miss Nadya berkata...

amboi...buat apa tu??

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/jangan-tengok-camera-by-geng-fiqra.html

izamin berkata...

wah comelnye pic awak :) jum lawat fizah balik nak?


http://izamindorayakis.blogspot.com/2011/12/jangan-tengok-camera-by-geng-fiqra.html

fiezah91 berkata...

hehe.seronok sangat dgn kain sampai tak tgk kamera :P

aa pun good luck :)

anitadiana berkata...

sapa tak seronok dapat hadiah..he..he

zahidahwahid berkata...

syoknya dapat kain....nak jugak kak..hehhehe
http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4306/