cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 13 Disember 2011

sakitttttttttt......

nak jadikan cerita...minggu balik  kg  PD.semua sakit,mak mertua biasa lah sakit dia,kencing manis dia,kerap muntah ,mcm nak kuar isi perut dan tak tido malam, dah kurus sesanggat dah rupanya..jalan pun tak seimbang..mcm nak tumbang aje....ajak gi kelinik ke hospital tak nak,kak lang (kak hubby).merangkap kak ipar walaupun ita lagi tua,kena gastrik,siap panggil ambulan datang ambil kat rumah(ita belum balik lagi),bising gak bila... kena bayar rm20.ingat ambulan FREE,tambah air aje lepas tu boleh balik,tak kena tahan wad pun... lepas tu tasya(adik izat)..sakit perut..dan hubby sakit gusi..sampai bengkak pipi sebelah...aqil..mcm nak kena semput dan arisya dan kak diana suara dah macam ELLA serak-serak basah... bawa balik ubat anak aje...dan ita lah jadi tukang masak kat kg mertua,tapi bab berjalan ok lah pulak.......bengang gak..cakap dengan mak mertua...sakit2 pun nak gi memancing(hari ahad)..,mak mertua cakap lantak lah ita,degil masing-masing....balik dari memancing antar terus kak lang ke hospital semula ,coz sakit gastrik terlampau...jalan macam org dalam pantang..pelahan2

semalam balik daripada kg ,terus gi kelinik kat bangsar aqil kena sedut oksigen lah..asma..dah berbunyi-bunyi,hubby pulak ambil ubat tahan sakit dan antibiotik,nak buka mulut pun tak boleh,mak tak gi juga..duk tunggu dalam keta,nak ikut gak kita org balik K.l,hubby ajak-ajak ayam aje..terus nak ikut....so mak mertua dan adik ipar ita si tasya ada kat rumah ne..anak tetap hantar rumah pengasuh,tak nak menyusah siapa pun,dan pagi tadi masak sempoi aje...

3 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

moga semuanya sihat yer kak..InsyaALLAH..

anitadiana berkata...

aminnnnnnnnn...yui..tq

DinBlues berkata...

Sakit dan dugaan tanda Dia masih ingatkan kita..