cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 13 Disember 2011

masakan hari ini ~13/12/11~


                                                            ayam buat sambal

                                                             kankong goreng belacan

                                                                    ikan gelama masin
                      ini aje masak hari ,mak mertua ada kat rumah bersama adik ipar,ita cakap nak masa apa2...dalam peti ais ada lauk,tak tahu lah tu lauk apa yg dia org masak,rasa tak ada kot,mak mertua dah lama tak makan dan adik ipar tak berapa reti masak..

14 ulasan:

teratai berkata...

suka kangkung goreng belacan!

m.a.u.i berkata...

mak aiii...terliur den..sume nampak sodap..huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

tetiba nak mkn kngkung lak ni..

Fara berkata...

Mak mentua akak skg kena pantang makan eh kak?

CintaZulaikha berkata...

tetiba rasa lapar...aishh

PUANSTOBERI berkata...

Lauk misti ada 3. Akak sm ngan saya, masak misti ada 3. Lauk berat, sayo ngan lauk sampingan satu. hihi

fiezah91 berkata...

huyooo.nak sikit. hehe

anitadiana berkata...

fara dia tak nak makan langsung hanya minum air gula saja...

anitadiana berkata...

reen..kena 3 baru best..sama lah reen..

anitadiana berkata...

kak ita pun lapar ne...nak balik dah ne..nak makan...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

tgk lauk ni jadi lapar la plak kak..ikan masin tu dpt makan ngan nasi panas2 fuhh memang layan.. tlg cedokkan nasi sepinggan utk saya kak!!! hahaha

CintaZulaikha berkata...

akak kata kat komen sy td akak tgl kat si pahang kan..hahhaha..saya tgl kat flat bandaraya 4 tingkat bawah tu lah kak..hahha, famili masih tgl kat c2..saya adik bob kalau akak kenallah..hehe

fieda berkata...

kak ita..sedapnya...

Cik Anita berkata...

ayam sambal tu, Nita ingat ayam asam pedas..hehe