Followers

Rabu, 25 Januari 2012

cite sabtu 21/1/12

Pagi....ida bawa aqil cari mak kat kebun(kena lalu kawasan Perkuburan).... lepas tu cakap ada org meninggal....rupa -rupanya arwah izwan pilus(artis)..terkejut kita org...(al-fatihah ...ya)...orang kampung ita

Tengahari....hubby tak ada keja ...duduk di kampung ita......so tanya mak mak tampal simen kat luar rumah..kt dapur(org buat simen sikit jadi pecah-pecah)...pergi cari pasir kat sungai....dan beli simen...so buat lah...arisya pijak,kesan tapak kaki...buat balik..kasihan lah papa...



ini masa makan mee bandung...dulu pergi kedai ne sedap..kali ne pergi pedas sangat mee bandung dan agak berminyak..lepas tu isi pun sikit..tukang masak lain kot...waktu ne petng....di sebabkan hujan..nampak mcm malam dah....



Petang......sabtu juga gi ke tangkak makan mee bandung,dan jejalan kat pasar malam tangkak dan beli baju angry bird untuk semua.aqil suka sangat.....
                                          ini bajunya...saiz  S org besarnya...labuh..budak kecilnya baju tak muat....

5 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

angry bird tuuu..

Eye_nee berkata...

org kg kamu yer dia tu..Al-Fatihah buat dia...siap duduk bersila suami kamu menyimen lantai tu...

mamaNoriz berkata...

oh, sekampung dgn artis la kak nita ek...glamer gitu!

mmg tgah addict mana2 budak dgn angry bird ni kan kak...

anitadiana berkata...

fara memang anak kak ita suka dengan angry bird..semua ada baju...

anitadiana berkata...

ene-nee...memang hubby kalu buat keja..memang tekun....memang kampung ita...kak dia kawan adik ita..masa kecil-kecil dulu...