cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 25 Januari 2012

besday mak tertunda.....20/1/12

sebenarnya besday mak ita tahun baru....1/1/47..alhamdulilah....mak masih sihat.dah berumur 65 tahun... ita .tak berkesempatan balik kg ..coz masa time krismas dah balik..tapi dah wish kat mak awal-awal dah.... .....bagi mak coklat .(.tq ayu..kak ita suka...ayu siap bagi gift lebih coklat.). dan bagi mak cerek elektrik...asyik pakai cerek gas aje..coklat dan kek cair.masa balik kg tu singgah PD,tengok mak mertua..lama sangat tu yg cair...alhamdulilah terima kasih kat semua yg mendoakan mak mertua,ita tengok ada kurang sikit ..sekarang kena guna mesin dialisis..untuk cuci buah pingang....





                                            cucu-cucu dah sebok nak coklat dekat nenek...


                                            nenek suapkan kek coklat yg dah cair..

                                          ini aje bagi kat mak...tak tahu tahun depan nak bagi apa lah...
       harap mak sihat dan bahagia sentiasa,kami semua sayangggggggggggg...kat mak....

5 ulasan:

Zana Adieyza berkata...

kak, nak coklat tu cikit.. hihihi..

seronoknya mak cik dpt cerek baru..

cik dila berkata...

cucu-cucu yang habiskan coklat nenek ye. hehe..

Nazz@Purple berkata...

semoga mak akak pnjang umur dn dimurahkan rezeki

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

cntik coklat..tu smoga mak akk pnjg usia n sihat sellau ea..

mamaNoriz berkata...

untung mak dpt anak2 yg baik cam kak nita ni...

hepi besday makcik!