Followers

Isnin, 16 Januari 2012

khatam Al-Quran kak diana ~14/1/12~

Pada hari sabtu 14/1/12 di adakan majlis khatam Al-Quran di rumah tok gurunya rumah ustazah..sebenarnya yana dah lama abis bulan 6 tahun lepas..tapi kena tunggu kekawan nya yg lain ..baru buat majlis beramai-ramai..alhamdulilah bacaran dan tajuid...tok iman yang tengokkan...alhamdulilah semua baca dengan betul.....ita kena bawa nasi putih, cawan dan piring aje( yg ini saja ita buat samosa,kueh ketayak kelapa berinti durian)..semua ustazah yg bagi-bagikan..makanan punya lah banyak..kira tak payah masak dah lah...tak tahu nak bagi ustazah apa...bagi duit aje lah...tanda terima kasih...sekarang kak diana mengaji lagi...suruh aje mengaji....





                                                   ini pic tok imamnya...keja kat majlis agama islam..



                                            pic bersama kawan-kawan yg khatam ada 8 org bersama ustazah
                                             bunga telur ada 6,ita tak bawa pun...
                                             arisya mula -mula pakai tudung
                                                 ini dah tak mahu pakai...


9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhmdulillah..khatam sudah..

anitadiana berkata...

alhamdulilah..yui.....lega dah khatam...

Pok Amai-Amai berkata...

Wahh! Dulu sy khatam Al-Quran, tak de pun cikgu ngaji nak sambut. Hahahah! Cuma mak bt pulut kuning n bg kat cikgu yg ngajar.

anitadiana berkata...

fara..ustazah ne memang ajar budak mengaji aje ada 70 org murid kot..itu pun banyak yg dia tolak..tak msk orang-orang tua...

Eye_nee berkata...

Alhamdulillah....dulu masa time akk mak buat kan pulut kuning hantar kat tmpt mengaji mkn dgn kawan2..

izan mama mia berkata...

Alhamdulillah...cepat yaa diana khatam Al-Quran...bijak anak dara kak Ita ni..

anitadiana berkata...

cepat juga lah kak diana....alhamdulilah lah..sekarang hantar aqil..4th lah tahun ne..bulan 8 nanti...bagi mengaji dulu..tadika tak ada lagi...bagi kenal iqra dulu..

mamaNoriz berkata...

syukur syukran...

sejuk perut kan kak :)

Cik Anita berkata...

tak ada buat pulut kuning eh khatam al-quran ni?