Followers

Isnin, 16 Januari 2012

ulu yam pulak...

habis majlis khatam Al-quran kak diana,dalam pukul 11,papa gi tengok kekawan bank islam lawan futsall,ita tak ikut,lepas tu ida datang rumah nak ikut gi NSK selayang nak beli sayur,ita ckp jom bawa bebudak gi ulu yam...dalam pukul 3 lebih..pergi lah..ita tak mandi..tapi sejuk airnya...sampai arisya mengigil2..siap minta tolong..sejuk-sejuk..arisya cakap....lepas tu baru gi NSK....beli barang basah...










7 ulasan:

izan mama mia berkata...

wah...panas-panas ni mandi kat sungai ulu yam mmg best sejuk sgt..dl izan dok ulu yam..ada laa sekali dua mandi manda kat sana...heheeh..cian arisya sejuk yaa..

noor berkata...

dh lama nor x ke ulu yam..dulu rajin pegi. skrg ddk sblah air terjun kancing pun xpnh pegi air terjun hihihihi.

anitadiana berkata...

kak ita pun dah lama gila tak mandi kat ulu yam..takut kencing tikus..dulu2..ne baru start gi balik.....

cik dila berkata...

bestnye gi mandi-mandi,lama dah tak mandi2...hehe,elok je anak akk main air kan. kite dulu2 time kecik penakut.

mamaNoriz berkata...

sya teringin sgt nak ke sana...

bila lah nk samapi...huhuuu

Miss Nadya berkata...

bestnyer..nad tak pernah pergi..ngee..:)

Cik Anita berkata...

beshnya mandi air terjun! tp yg x bestnya~ nak tukar2 baju;;leceh..heheh