Followers

Selasa, 31 Januari 2012

menu mencekik 3-harinya~

ini menu hari ne 31/1/12...tomyam ayam(pakai peketnya pes aje)...telur dadar dan  sayur bayam goreng(abiskan stok dalam peti aisnya)...
                                               tomyam ayam
                                              telur dadar
                                                bayam goreng
                                            ini aje masak hari ini...





ini menu hari ahad 29/1/11 pucuk ubi masak lemak cili api,sambal sotong kurita,buat nugget ayam berkentang(mcm bergedil gak lah),ikan kembung goreng dan telur dadar..lebih sikit masak...hubby balik memancing kat PD...

                                                  pucuk ubi masak lemak cili api...
                                              sambal sotong
                                           nugget ayam berkentang..
                                            ini aje masak lebih sikit lah..he..he...hari minggu



ini menu hari jumaat kot...lupa dah....masak bayam goreng,ayam goreng halia,sambal sotong..

                                              bayam goreng
                                            ayam goreng halia
                                             sambal sotong
         ini aje masak....ada ikan goreng 4 ekor....hancur sikit..melekat kat kuali..minyak tak berapa panas kot

11 ulasan:

izan mama mia berkata...

Assalamualaikum wbh kak ita,
rajin kak ita masak.sll siapa yang tentukan resepinya...anak2 ker?..camana ya kak ita nak ajar anak agar suka makan sayur?
Sll masak sayur, mia makan kuah jer..kalau ada sayur walau sikit,mesti dimuntahkan balik nasi tu...manalah tau kot-kot kak ita ada petuanya :)..

Kakzakie berkata...

Dah macam restoran menu kena tukar kalau tak customer complain ye..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

suka tang telor dadar tu,

buh sos,mayonis..nyum2..

m.a.u.i berkata...

sodapnye..ptg ni baru cadang nk masak tomyam ayam..huhu

Pok Amai-Amai berkata...

Sedapnya!

Bila tgk je lauk Kak Ita nie, bt sy bersemangat nak msk. Tp bile dah smpi dapur, seme melayang ntah ke mana. Heheheheh!

Paris Lipton berkata...

sedapppppppp slurpp terliur~

Eye_nee berkata...

perghhh menu Mencekik ko mmg superb Ta..terliur nengoknya...

fieda berkata...

sedap2 kak ita masak..sampai sini bau..

Cik Anita berkata...

Mesti kamera kak ita simpan dalam dapur eh. sempat je nak snap. Nita kalau masak2 terus lebur dalam perut. tak tersempat nak snap. hihi

anitadiana berkata...

tak lah hp hubby aje...cemera dah lama rosak...

Papa Mifz berkata...

simple tp nmpk sgt sodap...:)
yup Mifz lahir thn 2010...:)