Followers

Rabu, 1 Februari 2012

~WordLess WednesdaY~seni sekolah kak diana~

titik permulaan kak diana agak-agak serius tentang persekolahan..harap teruskan....masa ne diana sangaatttttttttt berbangga tunjuk kat ita...dia paling tinggi dalam kelas..selalu diana tak peduli pun...harap ada perubahan selepas ini...



20 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

owh,seni tu ea..nmpk cam pizza lak..hihi.

anitadiana berkata...

yui....mcm pizza juga..bubuh mcm2 ada...bangga sanggat diana tunjuk kat kak ita....kak ita ckp buat lagi terbaik...diana seronok lah agaknya cikgu puji...kalu tak kana marah aje...sekarang ada sikit perubahan..kerja sekolah siapkan selalu tak siap....

mama4A's berkata...

mak aii... cantiknya!! nak suh aliyah tgk.. creative la yana..

akk, yana mgkin mcm aina.. dia nk perhatian. nk2 skrg dh ada adik2 yg mama nya bagi perhatian.. selalu gak aina mcm buat perangai.. lama2 br saya sedar.. cuba akk puji2 dia selalu kalo dia buat sesuatu yg baik.. insyaAllah kita sama2 doakan yg terbaik utk anak2 kita.. :)

Kakzakie berkata...

Utk memotivasi anak-anak memang satu darinya mesti rajin memuji ita. Doa kita sebagai ibu perlu juga disamping lahirkan rasa kasih padanya. Memang cantik hasilnya kan...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ita.Cantik lukisan kak diana yer?Dapat 92% lak tu.....Tahniah!
Semoga kak diana akan lbh berusaha dlm pelajarannya & beroleh kejayaan cemerlang.Aminnnn

Pok Amai-Amai berkata...

Ouh, nie ala-ala deepavali tu kan kak? Diana mmg kreatif. Klu provide lagi byk colorful bijirin....mst lagi menarik! Thumbs up utk Diana!

=D

anitadiana berkata...

ya lah rayanya kena puji selalu kot ,selly dan kak zakie...selalu ita marah aje....jadi terlalu teruk....bila cikgu puji..sekarang ne kerja sekolah selalu cikgu bagi bintang..kalu dulu tanda soal aje dalam kerja sekolah nya...sampai putus asa dah..nak buat mcm ne lagi..rasa nak antar asrama ,sekolah agama-agama...geram kekadag...

fieda berkata...

bagus...pandai anak kak ita..

Kancil 8349 berkata...

cantiklah...macam bentuk kuih kancil tengok

IntaNBerliaN berkata...

kalu kita dpt markah tinggi or pujian.. kita mesti rasa seronokkan (zaman sekolah dulu2)so, anak2 kita pun mesti rs yg smaa kan... lg semamngat nak belajar :-)

Paris Lipton berkata...

mknan eh tuu...kelas seni terbaekk!!

Cik Anita berkata...

apa eh orang panggil ni, kolag kan? zaman bebudak suka la cam gini.. satu g yang tampal2 kertas tu.. leceh sebenarnya! hee. kak Diana berbakat besar ni, boleh jadi orang seni

:)

noor berkata...

wow kreatif ler..jalinannya pada beras!

aimanammaradham berkata...

sgt berseni.. aper bende tu k. ita

Farah Shamsudin berkata...

waaa.. sangat cantik kak..

Papa Mifz berkata...

dapat A tuh...bagus2...terbaik la...:)

Eye_nee berkata...

Bila Sikecil Keatif....cantikkkkk...

Kancil 8349 berkata...

cantik...

Gen2Merah berkata...

wahhh, memang menarik la... ada kesenian

CintaZulaikha berkata...

erkkkk, apatuh. nampak cam pasta pon ada...