cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 20 Februari 2012

jejalan hujung minggu~19/2/12~

Pada 19/2/12..angah abg haizad (abg ipar)..kata nak datang rumah,ita agak malu coz kan dah hujung-hujung bulan ,time tengak pokai,masak juga lah buat sup ayam,sotong masak kicap,kacang botol goreng dan ikan parang goreng berciliapi,sampai aje dia org dah makan,dalam kul 3,angah baru kali ke 2 datang rumah,kali pertama datang masa nak ambil izat masa mak sakit dulu,kali ini ajak jejalan,gi lah Mid Velly ,lepas tu dia org nak naik tren,bawa lah gi mesjid jamek,jejalan kat jalan TAR,angah belanja KFC lah,malu juga ,aqil makan dekat nak 3 ketul....malamnya pulak buat mee goreng sebelum mereka balik.....Tq angah dan mona(is3)..dan mak mertuanya sekali..jangan serik datang...









6 ulasan:

izan mama mia berkata...

amboi..seronok lah tu g jejalan yaa...sesekali ada tetamu makan kat rumah seronok...tetamu kan membawa rezeki....kak ita bila nak jenjalan kat i-city...nanti bagitahu izan tau...

Nur Zulaikha berkata...

sedapnya..nyum3

IntaNBerliaN berkata...

xpalah kak.. abg ipar akka pun paham.. sediakan je apa yg mampu :-)

Zana Adieyza berkata...

xpe kak, x lama lagi gaji kan..

zana dh lama x makan KFC.. huhuhu.. tgh try elak makan fast food.. hope jadi kenyataan..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita..best gak klu ada adik berdik mai umah kan?Yg ita masak tu pon dah sedap sgttttt...

CintaZulaikha berkata...

jenjalan sakan yer...:).. makan kfc plak tuh, alhamdulillah ada yg belanja kan..hehhe