Followers

Rabu, 29 Februari 2012

Panduan pesakit EKZEMA~29/2/12~

Pagi tadi ada temujanji arisya di HKL untuk jumpa doktor,pasal EKZEMA nya..alhamdulilah doktor cakap kulit dah ok,cantik dan ujian makmal ,masa ambil sample kat arisya,doktor cakap ok,so doktor kata tak perlu dah rawatan  susulan di HKL lagi..cuma doktor bekal kan ubat ,dan krim SAPU...EKZEMA dan pelembab ne..penting EKZEMA ne kulit kering dan kena pakai pelembab ...so kat bawah ne ada lah ita nak syer pasal sakit ekzema ne..mula-mula dulu ita buat kat Hospital PPUM..atas nasihat kawan TQ (lin bam)...suruh bawa arisya kat HKL..ternyata berhasil.....sekarang kulit arisya ok lah...dah tak ada naik-naik mcm ruam tu....



















10 ulasan:

Spudin berkata...

info yg bagus

~aSFaLiZa~ berkata...

tq for the info laling

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

info berguna pd yg nak tahu.

CintaZulaikha berkata...

bagos infonya kak...:)

Farah Shamsudin berkata...

thanx 4 sharing info kakak...

Gen2Merah berkata...

nice info.. penyakit ekzema tu penyakit kulit ya? (",)

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulilah dh ok.. nak jg anak ekzema ni cerewet gak kan.. xleh kotor2 n mcm2 lg lah nk kene jg.. yg sian bila tgk dorg garu kan

Cik Rose Cute berkata...

Anak cik rose pun ada penyakit kulit camni jugak tapi tak banyak...

Cik Anita berkata...

penyakit kulit ni..leceh kan kalau kena kat budak kecikk..

mamaNoriz berkata...

ekzema ni leh melarat dr budak kecik smapai dewasa kan...

kena ubati betul2...