Followers

Khamis, 1 Mac 2012

menu masak hari ini ~1/3/12~

Pagi tadi buat goreng ayam..entah masak apa lah tak tahu,ita bubuh sos tiram,bubuh rempah kari sikit,halia,bawang besar dan bawang putih berserta sikit kicap...masak cap-cap cai lah(masak cincai-cincai lah)buat pajeri terung bagi berkuah sikit ,ikan masin dan sosej untuk aqil gendut sarapan pagi..itu aje...

                                               ayam cap-cap cai
                                         Pajeri terung berkuah banyak...

                                            ikan masin dan sosej untuk aqil gendut
             bekal kak diana ari ne..semalam pasar malam,dia nak bawa buah..ita pesan makan sampai abis,selalu makan buah tak abis....

8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

pergh..mnyelerakan la kak.

PUANSTOBERI berkata...

Rajin nyer Kak Ita. Hehari masak kan.. Sy ni nak masak petang pun malas. Tp kalo ada anak nati, sure otomatik jadi rajin kot. Hikss :)

IntaNBerliaN berkata...

nmpk best je.. nmpk pekat je kuah tu.. mesti sedap :-)

Pok Amai-Amai berkata...

Rajin betul akak msk kan? Sedap2 lak tu lauk. Lauk cap-cap cai mcm tu pun dah nmpk sedapnye mcm ne...

Aida78 berkata...

bekal makcik x da ke ikikiki...

Cik Rose Cute berkata...

yg paling best ikan masin hehehe

Cik Anita berkata...

Ala..lapar lahhhhh tengok menu akak ni!

fieda berkata...

sedap juga ayam cincai2 tu..