Followers

Isnin, 19 Mac 2012

bowling..0...bowling...~17/3/11~

pada hari sabtu 17/3/11,biro sukan mengadakan pertandingan bowling di endah parade,kat sri kembangan,so ita ajak family ita pergi bagi sokongan kat kumpulan ita..(parang kontot)..siap pakai baju oren 1 family-(warna kg.parang kontot warna oren)...nak jadi cerita...ita kena main(mengelabah,takut..semua ada lah).......kerana permain sebenar  ada masalah (motor rosak di tepi jalan)....kelakar lah ..tak pernah main kena main..tq lah pada kekawan team parang kontot dan team lain juga bagi semangat dan tunjuk ajar kat ita yg tak reti main ne..sakit tangan sampai hari ne ....apa-apa pun team parang kontot wanita menang (johan)..dan team parang kontot lelaki tempat ke 3 ..rasanya lah...ita seronok pengalaman baru lah kan.....nanti nak main lagi lah..he..he..mcm best aje...



                                         
                                           


5 ulasan:

Spudin berkata...

untung la..visit my blog ya

Pok Amai-Amai berkata...

Kak, mane gamba2 akak tgh men bowling tu???

anitadiana berkata...

malu lah tu nak tunjuk...

Aida78 berkata...

nanti kita main sesaja lak ahad pagi ke...

IntaNBerliaN berkata...

wah... siap juara lg tu.. tahniah ;-)