cinta hati mama

cinta hati mama

Sabtu, 3 Mac 2012

selamat hari tua abg.....~3/3/12~


KHAS BUAT SUAMIKU TERCINTA~MOHAMMAD SHARRUL HAIZAD~
            “SELAMAT HARI LAHIR  ABANG”

Abang tiada kata seindah bahasa, yang mampu sayang  katakan dan tiada puisi puitis yang boleh sayang titipkan, melainkan ucapan Selamat Hari Lahir Abang. Pejam celik pejam celik usia abang sudah memasuki 25 tahun dan begitu cepat masa berlalu serta hubungan kita semakin meningkat usianya.Saat sayang mengenali abang, jiwa sayang kosong tanpa arah. Abang lilin dan abanglah cahaya. Abang juga semangat sayang dan segalanya dalam hidup sayang. Tiada galang gantinya tempat abang di hati sayang.Hanya allah tempat kita mengadu, untuk mengukuhkan hubungan kita semoga hidup kita di berkati olehNya.

Di sisih tidak di buang jauh sekali. Merana tidak menagis pun tidak. Susahnya kita bersama , senang apatah lagi. Mengharungi kepayahan itu indah. Menikmati kesenangan itu bahagia. Merasai kesakitan kita bersama , mengharunginya kita tabah.Masa itu berjalan terus.Tidak berundur walaupun seminit.Menghayati detik masa yang berlalu , pastinya kita harus menghargainya.Atas nama ikatan yang suci , atas nama sebuah perhubungan semoga kita terus di berkati. Andai di beri bintang seribu. Andai di hadiahkan intan permata ,sayang hanya memilih diri mu tiada dua , tiga dan empat.Hanya diri mu seorang dalam di hati ku.

Alhamdulillah hari ini bertambah lagi usia Abang. Sayang doakan moga pertambahan usia ini meningkatkan kematangan kita bersama. Terus terang sayang katakan , abanglah anugerah terbaik yang Allah berikan kepada sayang.Tidak pernah sayang terima anugerah sebaik abang. Kehadiran abang memberikan kekuatakn kepada diri sayang.Waktu susah abang lah semangat sayang , waktu senang abang lah komedi sayang.Akhir kata buat suami sayang yang sayang cintai dan sayangi , Selamat Hari Lahir yang ke 25 tahun. Semoga tahun ini akan terus memberikan kita seribu makna bersama anak-anak tersayang.

Selagi Jasad ini bernafas,Selagi itu cinta sayang ,pada abang akan bersama,
Walaupun tiada harta berjuta tapi diri abang tetap dihati ini .sebagai suami yang pertama dan terakhir.AMIN……



LIFE IS LOVE  @ LOVE IS LIFE


5 ulasan:

Unknown berkata...

ayat-ayat cinta ....baaaik punyer... bertuahnyer si suami dapat isteri sebaik ini...moga kalian kekal bahagia...amin.

fieda berkata...

semoga kalian bahagia hendaknya hingga hujung nyawa..

puanstoberi berkata...

Hepi beday buat suami Kak Nita.

Eh. Cop..kalo beday suami akak 25, maka akak...? Alamak ai..saya lah yg kakak sebenarnya nih.. Jauh sgt bezanya ngan saya ni. Huhu :D

mama4A's berkata...

romatis betul kak ieta... :)
eppy besday aizad.

IntaNBerliaN berkata...

happy belated birthday utk hubby kak ita :-)