cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 24 April 2012

hari pekerja,Setiausaha & Hari Puspanita MQA~24/4/12~

Majlis ini berlangsung hari ini 12 tengahari - 3 petang. ..letihnya lah...membantu urus setia,biasa buat ladisnight,tahun ne ada kelainan sikit,dan berdekatan dengan opis, dekan dewan Banguet MPPJ ...so lelaki ,pun boleh datang,antara artis Dato M Daud kilau,DEE dan rosmah.( AF)... tarian oleh biro kebudayan ,kompang MQA...dan bermacam lah....ne pic dalam hp ita aje...nanti tambah lagi yg juru gambar ambil ok....layan aje lah...artis tak beberapa best sanggat lah kan...





                                          bersama sebahagian geng urus setia...

                                             Rosmah dan Khai...(kecil aje org nya)...



6 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

kak ita bergambr dgn rosma n khai jugk ek.. :-)

rosma tu nampak cantikkan.. :-)

kocix! berkata...

wah rosma n khai pon adaa

PUANSTOBERI berkata...

wah....disekalikan seme majlis yer.. bes..bess

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah2..syioknya kak..

Cik Anita berkata...

tengok tempt kerja akak ni cam selalu je kan ada event2 camni.. :)

anitadiana berkata...

kekawan sekian..tak ada lah minat sangat dengan rosmah ne....tapi terkejut orgnya kecil molek aje...khai haruslah ada kan..disisi is3..

nita...
memang selalu ada event..ne kejap lagi ada ne ...