cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 23 April 2012

ita kembali mencoret...

Asalamuaikum.....

rindunya tak buka blog ita yg tak seberapa ne....nak cite apa pun tak tahu....tak apa-apa yang istemewa pun nak cite....sebenarnya ita baru  start keja hari ini....daripada 17-20/4/12...ita tak ada...ita baru aje baik dari sakit..ita start sakit petang isnin lepas..terus gi kelinik penel..dapat mc 3 hari...nak cite ne 1st time sakit yg ita melepet aje...baring aje ..tak larat sangattttttttt...(bukan mengandung ya...)..malam kahmis pula ...dapat panggilan telefon daripada kampung nenek saudara meninggal.....jadi terus balik kg ita di melaka...sampai rumah nenek dekat nak kul 1...nak minta kekawan sedekahkan Al-Fatihah buat nenek Kalsom Bin Wahab,dah tua nenek ne..dah 80 tahun.....sempat juga ita bantu mandikan jenazah semoga nenek di tempatkan dalam golongan beriman amin..........nenek ne adik kepada nenek ita..nenek ita dah 85 tahun..alhamdulilah sihat lagi...

10 ulasan:

izan mama mia berkata...

assalamualaikum...
yeah kak ita dh kembali...
sakit pe tu..mg cepat sihat..dah sihat ker?
Al-fatihah untuk arwah nenek...
^__________^

~aSFaLiZa~ berkata...

takziah

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
Mudah2 cepat sembuh..al-fatihah buat nenek awak takziah pada awak sekeluaga.

Kakzakie berkata...

Moga rohnya tenang di sana ati.... Khususan ila ruhi almarhumah Kalsom bin Wahab al-fatihah...

IntaNBerliaN berkata...

al fatihah utk arwah nenek kak ita..

kak ita jg diri yer..

p/s : rumah tu jenis biasa je... tiang2 dia dr besi.. yg rumah tu plastik... emmm plastik yg mcm bju ujan tu lbh kurang...

Pok Amai-Amai berkata...

Pttlah akak senyap je. Akak skg ok tak? Semoga sembuh sepenuhnye...

Cik Anita berkata...

Alfatihah..

ha tulah, akak senyap..takde keluar gambar makan2 dah..hee

mamaNoriz berkata...

ingatkan akak ke mana lah...huhu, sakit rupanya...skang camana kak?

jaga diri yea...

alfatihah utk arwah... semoga tenang di sana di kalangan org beriman..

Zana Adieyza berkata...

rindu kat kak ita.. semoga kak ita sihat2 selalu yer..

Al-Fatihah untuk arwah.. semoga rohnya dicucuri rahmat.. insyaAllah..

fieda berkata...

tu la...lama kak ita menyepi...al fatihah buat arwah..