cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 12 April 2012

ikan keli besar punya & gegaran 11/4/12

semalam lepas makan tengahari dalam kul 2.30 ptg hubby ajak anak-anak gi memancing,hubby memang suka memancing oleh sebab itu bininya yg malas  ne tak senang nak ikut ..panaslah kan so kak diana dan maksu tasya aje yg ikut...ita ,aqil dan arisya duduk lepak kat rumah aje lah..dapat lah 3 ekor ikan keli ne besar punya..nak tahu kat mana gi memancing kat sungai kat mid Velly(freenya lah kan....kalu kat kolam kena bayar)..lagi pun tak makan ikan yg di pancing bagi kat org aje....dan pada kul 4 lebih...masa ita tengah tengok tv..tetiba terasa gegeran yg kuat ...mcm ita kena tolak..lama juga dalam 3 ke 4 minit juga.. arisya dan aqil tengah tido...ita tawakal aje lah..biasa kat opis selalu kena..kat rumah ne yg 1st time...tak turun pun..ita duk tingkat 12..ruma-rupanya kat indo ada gegeran terasa lah kan..apa2 pun harap tak ada kemalangan jiwa di sana...






7 ulasan:

Mrs Lurve berkata...

mak aii besarnya keli tue...mkn ke?

Aida78 berkata...

goreng pun sodap ehhh

anitadiana berkata...

tak makan..bagi org....geli lah..

mamaNoriz berkata...

uiskhhh, besar gilos!!!

awat tak makan kak?
arghhh, ruginya....

sya sukeeeeee sgt2...

Cik Rose Cute berkata...

tingkat 12..tinggi tue...kalau gempa kuat memang tak sempat nak lari huhuhu...besar betul ikan keli..

IntaNBerliaN berkata...

kak ita duk tgkt 12?? tingginya... gayat sy..hihi

Cik Anita berkata...

besarnya ikan! masak apa tu bawak balik??? rasa dia sedap ke x eh ikan besar2 camtu...