Followers

Khamis, 12 April 2012

masakan hari ini~12/4/12~

ini masakan hari ini,buat pajeri nenas,sosej masak paprik,ikan kembung semalam masak kicap,dan buat nasi goreng pataya untuk yana bawa bekal gi sekolah....nak cite ne..sebelum ne yana tak nak bawa bekal nasi goreng..biasa kawan dia akan makan..pagi tadi ita cuba buat pataya...mama nak bawa bekal hari ne..mama buat pataya...ita pun ckp bukan ke kakak tak suka mama masak nasi goreng...lepas tu siap merayu boleh lah mama...rupanya dia suka makan nasi yg di bungkus dengan telur..sama juga kan dalam nya nasi goreng...yana-yana...






7 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita..sedapnya juadah hari ini ya.mmg nambah2 nasi la bila dah ada pajeri nanas ngan sosej paprik tu.
Kesukaan anak2 sosej tu kan...
pasni ita kena buat nasi goreng..bungkus lam telur la..biar yana sonok nk bwk g sekolah :D

saffiya_aleesya @ echa berkata...

saya suka gak pajeri nenas tu kak!!

PUANSTOBERI berkata...

kena tuntut ilmu ngan kak nita ni. rajin btul kan :)

Cik Rose Cute berkata...

semua sedap2 dan menyelerakan...confirm hilang nak berdiet hihihi

Ceni berkata...

pajeri nenas makan sorga tuuu... tadi baru tanya shima tgkt 8 lama tak nampak pajeri nenas sbb tingin rasa anak tekak neh.

Katanya nenasnya dah membeku dlm peti ais.

Tengok esok ada dak pajeri nenas kat tgkt 8 tuh...

IntaNBerliaN berkata...

sedapnya pajeri nenas tp skrg tgh prgnant ni xbrani nk mkn...

Cik Anita berkata...

lama dah tak jenguk masakan akak! wahhh. lapar lah...