Followers

Isnin, 16 April 2012

masakan hari minggu~14 dan 15/4/12~

 ne menu hari minggu15/4/12..sayur campur petola kasi abis,cendawan,kobis bunga,lobak,dan kentang...campurkan semua ikan caru bakar dalam kuali aje.dan telur buat smbal....





ini menu hari sabtu 14/4/12-buat bergedil ayam,beli kentang kat NSK -RM 1.OO banyak..lepas tu buat nuget ayam(home made~isi ayam banyak)..tasya tak pernah makan..dia ckp..kak ita rasa mcm nuget ayam lah...ita ckp memang lah kita buat isi ayam banyak..yg jual tu tepungnya banyak...... masakan lain lala masak bercili,(kak diana suka)..dia suruh masak lemak cili api..mamanya malas.bayam goreng dan ayam masak halia...



10 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

aduh,tahan nafsu tgk makanan ni.

Farah Shamsudin berkata...

aduhai... terus lapa niee.. padahal baru je makan ni.

SumeSakan berkata...

tudiaaa meriahnya lauk hari sabtu...hehehehe...terliuq tengok aih..dan2 lapaq balik...hehehehe

as fadhli berkata...

ya allah... kak siyes kecur air liur tgk masakan akak,,lapor perut,,,:))

Pok Amai-Amai berkata...

Yummeh! Teringin lak nak mkn bergedel ayam kak.

fieda berkata...

kak ita ni masak semua yg saya suka tau...

fieda berkata...

kak ita ni masak semua yg saya suka tau...

Cik Anita berkata...

air tangan kak ita yang selalu nampak menyelerakan!!!

wahida berkata...

sumpah terliur tgk sambal telur tu...huhu...

IntaNBerliaN berkata...

sy rs air tgn kak ita ni sedap lah.. sbbnya, setiap kali kak ita msk, walaupun simple tp sy nmpk mcm sedap sungguh.. :-)