cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 24 Mei 2012

ambil darah sekali lagi di PPUM~24/5/12~

pagi tadi sekali lagi bawa arisya ambil darah lagi di tangan yg sama,kat atas sikit aje..kasihan anak mama,bengkak di tangan bekas cucukan yg lama tak ilang lagi..yg baru pulak..menagis arisya ...sakit...bila jumpa doktor,petlet darah arisya membeku tak boleh baca,jadi doktor ihsan,tengok sel darah putih,sama dengan yg ambil dulu..dan doktor menyatakan arisya tak mungkin denggi...coz..tak turun..kalu tak arisya kena ambil darah sekali lagi nak buat test.....tapi doktor cakap kalu arisya demam lagi terus bawa hospital..pelik juga ..masaaaaa gi kat kecemasan ari tu bukan disebabkan demam,cuma muntah-muntah dan cirit,tapi yg doktor pelik petlet darah rendah..biasa bebudak kena lebih dari 200 ke atas...arisya 170...tapi tadi tak boleh baca....dan doktor ckp tak perlu gi hospital lagi ambil darah...tapi hati ita mcm tak sedap aje...tengok batuk makin teruk...cirit dah tak ada...risau tetap ada..makan mahu lah sikit-sikit..semoga arisya cepat sembuh ya...mama risau tau...sayang arisya....

8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ciannya arisya..

Gen2Merah berkata...

semoga arisya cepat2 sembuh... kesian si kecil ini ...

Farah Shamsudin berkata...

alahai kak.. kesiannya si kecik.
farah kena ambil darah pun terasa sakitnye. inikan pula si kecik. semoga cpt sembuh.

Cinta Misteri berkata...

Aduhai arisya...kesiannya. Kecil2 lg dh kena ambil drh. So anita u kena take care. Coz kudratmu dperlukn utk merawat si kecil

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah... sy pun risau.. mg arisya xda pe2 lah kak... bab2 sakit ank2 ni, kita ibu2 sentiasa risau kan..

Kakzakie berkata...

Hati kakak pun rasa tak senang Ita... cubalah bawa jumpa ustaz juga Ita... doktor/hospital pun pergi juga mohon dia dari yg arif. Kesian dia masih kecik lagi.

Kakak doakan dari jauh ye...

aizamia3 berkata...

moga Arisya cepat sembuh hendakNYA..

NURULHANIF berkata...

sian kat arisya.. Jgn risau kk ita.. Harap arisya kembali sht mcm biasa.. Bersama lh kita berdoa yea.. Amin..