cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 23 Mei 2012

arisya kat wad kecemasan PPUM malam tadi~23/5/12~

semalam keadan arisya ,dengan tak makan,asyik baring aje,ajak papa bawa gi PPUM aje...ita dah siap ambil GL,papa . cakapbawa gi kelinik panel lah dulu..so ita duk rumah papa dan adik ipar dan aqil aje yg pergi..kejap tu papa ..call  cakap....doktor kelinik penal buat  surat gi PPUM ,gi kecemasan...doktor cek kena masuk air,dan petlet darah rendah dan nyaris-nyaris kena tahan wad.....lepas tu doktor cakap boleh bawa balik...tapi esok kena bawa si arisya gi lagi  hospital... ambil darah kat PPUM lagi....pukul 2.30 pagi..baru balik rumah....hari ne...mengantuknya....







18 ulasan:

izan mama mia berkata...

tak nangis ke kn ambil darah....izan pon riso ni mia tak baik lgi dmm..esok dh nak jalan jauh...minta2 dua budak kecik ni..arisya n mia cpt baik...

ainhany berkata...

salam ita,

awat nie...kena denggi amik kat mana??

Muga arisya cepat sembuh...ciannnya akak tenguk kena cucuk amik darah jer...nampak penatnya..

insyaALLAH anak arisya kan kembali sembuh...doa diiringkan bersma.

SumeSakan berkata...

ala kesiannya arisha...semoga cepat sembuh ye...skarang nih macam2 jenis demam...virus lah, denggi lah...takut je dengau...sebab tuh klu demam lebih dr 3 hari x baik2 terus lah bawak g klinik cek darah....kan?

noor berkata...

sian tgk arisya...get well soon dear.. bgs jer diam dia

anitadiana berkata...

arisya dah tak demam..tapi cirit dan batuk-batuk..tekak dah bengkak ..tu yg tak makan dan minum susu kurang...nak kata kena denggi ..tapi tak demam..tu yg doktor susuh cek lagi esok..tengok petlet darah arisya...semalam cek darah tak lah kena virus ke apa..kejap aje...memanggis izan...siap cakap ohhh papa buka ne...akittt(sakit)...tapi cakap tetap banyak........

mama4A's berkata...

siannya arisya...
sy mmg tkleh tgk budak kena cucuk2 nih kak.. sian sgt.. sbb tu masa aliya warded dulu buk yg jaga kt hospital.. huhu..
moga arisya cepat sembuh..

Pok Amai-Amai berkata...

Aduh, siannye Risya. Semoga Risya lekas sembuh. KEcik2 dah kene cucuk msk air. Sy yg dewasa nie pun tak suke mende alah tu. Mmg sakit.

=(

aimanammaradham berkata...

alooo cian nyer

as fadhli berkata...

alor kesianya arisya,,,moga cepat baik yer,,,-D

Kakzakie berkata...

Ya Allah Ita kesiannya... kenapa tetiba? Arisya kena denggi atau pneumonia? Sayu pulak tengok muka dia layu...

Moga cepat sembuh...

anitadiana berkata...

ya lah kakzakie..tak tahu lah pulak...doktor tanya juga pernah cek darah si arisya ne tak..mana pernah lah kan..risau juga...esok nak gi PPUM lagi...

NURULHANIF berkata...

sian kat arisya.. moga cepat sembuh.. ;)

Afasz berkata...

moga arisya cepat sembuh...amin

fieda berkata...

sian budak tecik yg baru sambut besday ni...moga cepat sembuh ye sayang...

SumeSakan berkata...

singgah petang...macam mana keadaan arisya sekarang kak ita?

Che Rosliza Che mat berkata...

kesiannya...Semoga risya cepat sembuh...

IntaNBerliaN berkata...

siannya arisya... nape sampai jd camni.. time hari lahir dia plak tu kan.. mg arisya cpt smbuh spt sediakala..

Cik Anita berkata...

alahaii..kesiannya Arisya! kena cucuk bagai. semoga cepat sembuh!