Followers

Selasa, 15 Mei 2012

~Aqil & Tarbus~

ini pic masa hari kahmis malam jumaat gi mydin subang,beli barang sikit,beli yasin,kain telekung,sejadah dan Al-Quran nak sedekah kat masjid dan surau atas nama arwah mak mertua, nak balik Kg. PD..nak buat kenduri 100 hari dan tanam batu nisan..so try pakaikan aqil tarbus ne..comel lah kan..kepala aqil ne besar tau..tapi ita dok geli tengok bulu tu dah macam ekor kuda dah..comel lah kan aqil pakai ne..he..he..songkok aqil tak suka pakai...dia mengaji pakai kopiah berkait-kait  tu...



10 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alahai..masam je dia..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita.Apa kabar?Terima kasih siggah ke blog k.atie ya.
Rindu nk bw umah kengkawan juga..comelnya dia pakai tarbus..hihi.Sama lak ngan kaler baju Aqil..jadi beli tak?
SELAMAT HARI IBU..tuk ita gak.

anitadiana berkata...

Tq tie...tak beli pun..mcm kelakar lah...

Pok Amai-Amai berkata...

Comel betul Aqil. Heheheheh. Ya Ali-li Ali Baba...hahahah!

Cik Anita berkata...

ni belikan utk Aqil ke x si tarbus ni? sesuai sangat dah dengan dia.. hehe

Kakzakie berkata...

Wah... tinggi betul songkok Aqil macam cerita P. Ramlee dulu-dulu tu kan..:)

fieda berkata...

amboi..merahnya mak ngah...

SumeSakan berkata...

alahai comel je...senyum skit aqil...hehehehe..mama paksa eh...hehehehe

IntaNBerliaN berkata...

tarbus warna sedondon dgn baju :-)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN berkata...

dear, dekat mana jual tarbus tu ye? berapa rm ea? memang tengah cari ni. boleh tlg sms tak kat mana jumpa tarbus tu? terima kasih


zira, 012-7962386