cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 15 Mei 2012

sabtu ~kenduri Arwah mak Mertua 100 hari~

12/5/12~buat kenduri arwah mak untuk 100 hari.. sekejap aje kan..tapi bila balik PD terasa mak mcm ada aje...buat selepas zohor..menu nya..ayam masak kari,separuh lagi ayam masak kicap untuk budak-budak tak makan pedas,ikan kembung goreng,ikan gelama masin goreng,sayur campur goreng bersama udang,sambal belacan dan ulam-ulaman,pencuci mulut kastat jagung,dan buah tembikai..pic tak ada..hubby tak bagi....


6 ulasan:

SumeSakan berkata...

sama2 kita doa moga arwah ditempatkan d kalangan orang2 yg beriman...aminn

anitadiana berkata...

tq ya..

~aSFaLiZa~ berkata...

alhamdulilah ada jugak rezeki arwah untuk kiriman kita yg masih di sini

IntaNBerliaN berkata...

byk jugak yer menu..

btw, al fatihah utk arwah.. mg arwah teenang di sana..

Farah Shamsudin berkata...

Al Fatihah untuk arwah..
akak ni memang suka masak tau!

Gen2Merah berkata...

al-Fatihah utk arwah... memang pasti terbayang bayangan arwah kan... macam tu lah yang saya rasa semasa pemergian arwah ayah dulu,.. sana sini asyik terbayang arwah je..

banyakkan bersabar ya kak... Kita doakan semoga arwah di tempatkan dikalangan org2 yang beriman..