cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 16 Mei 2012

mesin basuh singer baru..

dah berapa bulan basuh pakai tangan ,kasihan kat hubby dan adik ipar,tq ya...ita bab basuh baju nak menyangkung tu yg tak larat,beli lah mesin basuh singer ne  ini 1st time beli barang singer...tengok rumah arwah mak mertua pakai jenama ne tahan lama,dan bersih,ne semi auto ya..ita kurang sikit pakai auto(tak minat sanggat)..rumah mak ita pakai jenama Panasonic Auto(sejak bersekolah memang pakai mesin auto dulu jenama nasional ),mesin basuh  yg rosak rumah ita tu pensonic semi juga dekat 7th dah....lama dah lah kan 6kg aje harga rm 299..berbaloilah kan lama dah tu......sekarang ahli keluarga dah ramai ambil 13kg..baru rasmikan hari isnin..ok lah ...Alhamdulilah...




6 ulasan:

Aida78 berkata...

oiiit ni pun nak masuk jugak ke...

SumeSakan berkata...

Alhamdulillah kiranya leh la ringankn kerja en. Hubby n adik ipar ye..klu dak bermucle lah tgn depa...hehehe

Nor Nadiah berkata...

mesin baru..:)

knp xamik auto??

Nad demam tapi tak reti-reti nak tidur lepas tu blogwalking lagi..ish Nad ni..Adeh!!

http://www.nornadiah.com/2012/05/fever.html

IntaNBerliaN berkata...

setahu saya jenama singer ni bagus... tv kat umah mak saya, jenama singer gak.. dah lama amat tp msh elok.. mesin jahit pun sama..

Cik FaRiZaM berkata...

ooo rm300 ek.... murah gak ek..sy ingatkan mesin basuh harga atas rm500.rupanya ada gak bwh rm500 :D

Cik Anita berkata...

Ishkkk. Kalau Nita memang tak rajin basuh pakai tangan! cepat benar penat. Ke malas entahh. hahaha. Suka yg autoooo! kalo boleh nak yg terus kering tuu. muahaha :P