cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 15 Mei 2012

Selamat Hari Ibu~13/5/12~






 Pada hari Ahad 13/5/12..ada lah hari ibu..tapi bagi ita ingat  mak tu setiap masa..bukan untuk hari ibu baru nak ingat kan...masa time kenduri  arwah 12/5/12 hari sabtu.,ita  ajak mak ita datang,kekonon nak bagi suprise kak mak semperna hari ibu,hadiah dalam keta ,tapi mak tak jadi datang dahhhhhhhhhhh...adik lelaki keja..so hadiah ada lah lagi tu..apa-apa pun nak ucap selamat hari ibu buat mak ita. HALIMAH BINTI ABDUL...terima kasih untuk segalanya mak.....Jasa mak tak terbalas..buat arwah  mak mertua..terima kasih atas kasih sayang mak..walaupun ita sempat kenal mak 5 tahun aje..tapi mak memang mak mertua yg terbaik...semoga mak tenang di sana....Al-Fatihah buat arwah mak mertua SARIFAH bINTI YUSOF...

kak lang belanja makan..sekarang kak lang jadi ibu lah kan untuk adik-adiknya ,coz dia kak yg sulong..tq kak lang...dah makan baru teringat nak ambil pic...ikan siakap 3 rasa,tomyam sefood,sup tulang,kerabu mangga,ayam masak halia,telur bungkus,makan cha kueh tow lagi...sedap...







6 ulasan:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

sedapnya.. mkn siak msti dgn tomyamkn?

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita.Seronoknya masih punyai mak lagi.Cam k.atie ni..hanya mampu sedekahkn Al-Fatihah tuk Arwah mak.
Bestnya g mkn2 sekluarga...

Aida78 berkata...

waaa makan mewah nampak...

anitadiana berkata...

makcik:org belanja...makan aje...sedap dan murah..

tie:sekarang tinggal mak ita aje...belah suami mak dan ayah mertua dah tak ada...

IntaNBerliaN berkata...

meriahnya lauk pauk.. :-)

Cik Anita berkata...

makan besar memang best! lagi2 bila dapat makan yang sedap2..

selamat hari ibu utk Kak Ita yer

:)