Followers

Selasa, 29 Mei 2012

Terima barang dari bloger..TQ izan~28/5/12~

semalam terima sampul surat ne...tengok-tengok ada macam ramuan rempah daripada izan(miaduniaku.).tq izan..bau nya aje sudah menyelerakan ..belum masak lagi..nanti beli daging dulu rasa..baru best...



11 ulasan:

KorN berkata...

dah masak nnti jangan lupa ajak korn makan skali k.. haha

QueeN TerataI berkata...

mst pandai masakkan... QUeen x pandai sgt.. :)

NURULHANIF berkata...

rempah ape tu kak ita.. bestnya..

SumeSakan berkata...

wahh bestnya..kak ita nant dah masak pos bau sekali ek kat sini...harum semerbak kate..hehehehe

Kakzakie berkata...

Posmen yg bawakan rempah itu mesti dah terbau-bau aroma sedapnya:)

IntaNBerliaN berkata...

wah... nanti harum semerbaklah umah kak nita.. :-)

mama4A's berkata...

rempah apa kak? best nya lang geng blogger bagi . nanti dh masak jgn lupa bg kitaorg rasa. :)

Afasz berkata...

bygkan bulan pose , posmen antar....silap2 dia makan rempah tu :D

Myra Jay berkata...

Dah bau pun sedap, kalau masak mesti lagi sedap kan kak :)

fieda berkata...

saya pun dapat gak kak ita..

Cik Anita berkata...

akak join GA ke apa dapat benda alah ni?