Followers

Rabu, 2 Mei 2012

~WordLess WednesdaY~GOGOK GENGSTER~

GOGOK ne ayam jantan, kat kg mak mertua ida di banting..ganas gila,pendendam,pembuli...semua org yg lalu atau jalan dia akan kerjar dan taji org tu..macam itik angsa...biasa ayam takut org..kan sini org takut ayam...kalu kita baling atau halau..dia ingat..nanti siap lah dia kejar sampai dapat...





5 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ganas toi ayam cmni,,

Aida78 berkata...

hampehnya gogok makkk juga kene taji jugak wat hal lak pada hal x usik dia pun kene taji jugak....

fieda berkata...

ganasnya..mcm rimau plk..

Pok Amai-Amai berkata...

Scary la Kak Ita. Sy pnh jumpe tp bukan ayam. Yg ni kucing. Kucing ni ganas. Klu ade org yg die tak berkenan, die akan kejar org tu n cakar2. Adehh!

IntaNBerliaN berkata...

ooo gogok tu ayam.. ingat apa lah td..hihii