cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 2 Mei 2012

masakan hari ini ~2/5/12~


lama rasanya tak tunjuk menu masakan,hari ne buat sup ayam campur ubi kentang dan lobak,sambal sotong dan sayur bendir goreng...

9 ulasan:

as fadhli berkata...

kak sambal sotong yg x tahan tu,,,sib baek x ngandung,hihihihi

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

nyum2..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita...emm semuanya sedap2!.Sambal sotong ngan sup ayam tu nakkkk tp sayur bendi tu xmo sbb
mmg xpernah mkn sayur bendi..ngeee

izan mama mia berkata...

bila laa dapat merasa masakan kak ita ni..asyik tgk jer....nak rasa gak..hihihihi..

Cik Anita berkata...

tiap kali memang Nita nak cakap, kak Ita masak memang sedap! kan kan??lapar lah..huhu

Farah Shamsudin berkata...

alahai kak.. asal masuk blog akak je mesti lapo..:(

aizamia3 berkata...

tu pasal saya malas nak masuk blog k.nita ni.. dugaan betul time cenggini... huhuhu..

fieda berkata...

masakan kak ita ni sume serasi dgn saya..sbb saya punya masakan kt umah pun lebih kurang mcm ni jgk..wajib ada sambal..

Pok Amai-Amai berkata...

Kak Ita, sedap betul lauk Kak Ita. Sy dah le lapo nie.. Arghh!